Visie

Het ontwerpbureau Skills n Dreams staat voor uitdagend en creatief onderwijs. Dit doen we in een inspirerende leeromgeving waarbij de leerlingen en leerkrachten hun vaardigheden kunnen ontplooien. Door integratie van diverse vakgebieden, waaronder wereldoriëntatie, werken we aan diverse ontwerpen waarbij de 21st century skills een belangrijke rol spelen.
Door de goede samenwerking van een jong en dynamisch team, waarbij we gebruik maken we elkaars ervaringen, expertise en talenten, werken we aan onderwijs waarbij de leerlingen de juiste skills ontwikkelen voor de toekomst.


Bart, Jantine, Inge, Helga, Annemiek en Monique

maandag 18 juni 2012

Eindproducten Helga


Dit zijn de 5 samenhangende producten die ik heb gemaakt, allen hebben betrekking tot creatief denken.
Dit zijn:
-Een observatie-instrument voor een leeractiviteit.
-Een checklist voor leerlingen.


Deze producten worden aangeboden en uitgelegd in een ibook
Wanneer het Ibook niet gelezen wordt op een apple kan deze pdf geopend worden

Dit iBook ga ik gebruiken bij de training voor leerkrachten die ik als interventie gebruik bij mijn onderzoek van LA5

3 opmerkingen:

  1. Hoi Helga.
    Het ziet er top uit! Mooie opbouw. Het document observatie-instrument is niet te openen.
    De checklist is best pittig. Ik neem aan voor groep 8? Je hebt hierin een mooie en duidelijke onderverdeling gemaakt.
    Je leertaak is goed bruikbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Helga,
    Je vormgeving is mooi. Compliment voor je eindproducten. Ik kon alles openen, ook je observatie-instrument. Je onderbouwt je stuk op literatuur. Je opbouw is goed. Dit eindproduct vraagt wel veel voorkennis en vaardigheden van de leerlingen (checklist). Je leertaak is inspirerend. Goed dat je ook een trapmodel voor leerkrachten hebt gemaakt! Werken met 21st century skills vraagt ook wat van de leerkracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel duidelijk dat creativiteit echt bij jou hoort! Het ziet er prachtig uit.
    Je voorbeeld maakt wel veel duidelijk. Dit product zou je ook meenemen naar LA5 begreep ik, dus ik ben heel benieuwd naar de uitkomsten van je onderzoek en wat de ervaringen van collega's en leerlingen zijn.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen