Visie

Het ontwerpbureau Skills n Dreams staat voor uitdagend en creatief onderwijs. Dit doen we in een inspirerende leeromgeving waarbij de leerlingen en leerkrachten hun vaardigheden kunnen ontplooien. Door integratie van diverse vakgebieden, waaronder wereldoriëntatie, werken we aan diverse ontwerpen waarbij de 21st century skills een belangrijke rol spelen.
Door de goede samenwerking van een jong en dynamisch team, waarbij we gebruik maken we elkaars ervaringen, expertise en talenten, werken we aan onderwijs waarbij de leerlingen de juiste skills ontwikkelen voor de toekomst.


Bart, Jantine, Inge, Helga, Annemiek en Monique

maandag 2 juli 2012

Eindproduct Bart

Het ontwerp is af! Ik heb dit herontwerp gemaakt in publisher en vervolgens opgeslagen als PDF. Door hier te klikken, kun je deze openen! Het lijkt erop dat door de omzetting van publisher naar PDF de links van mijn herontwerp niet werken. Daarom heb ik ook de publisherversie in dit bericht opgenomen. In dat bestand werken de links wel. Klik hier voor dit bestand.

In dit eindontwerp heb ik rekening gehouden met:
- curriculum van de school, waar zitten de 'zwakkere' plekken! Door de mindmap in te zetten als assessment voor het behalen van doelstellingen binnen wereldoriëntatie geef ik de leerkrachten meer zekerheid in het behalen van de doelen die zijn vooraf aan een thema gesteld hebben.
- variatie in werkvormen, in mijn ontwerp is ook plek voor meer feedback en versnellen. Mijn herontwerp betreft een groepsopdracht, dus ik heb ook rekening gehouden met coöperatieve werkvormen.
- FLOW
- Scaffolding
- 21 centuryskills, de kinderen krijgen de mogelijkheid om tijdens hun thema apps te downloaden en te gebruiken bij het zoeken van informatie. Daarom staat deze publicatie ook op SKILLSNDREAMS.

Neem een kijkje en laat feedback achter, zodat ik mijn herontwerp kan aanscherpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten